رفتن به محتوای اصلی

خبرها

گزارش روند اجرایی آیین پایانی و برپایی نمایشگاه آثار برگزیده، «دومین رویداد هنری مدیریت مصرف آب و انرژی»

روابط عمومی
-18
پنج‌شنبه، ۲۳ آذر ۰۲

آیین پایانی «دومین رویداد هنری مدیریت مصرف آب و انرژی» در روز یکشنبه مورخ ۱۹ آذر ۱۴۰۲ در سالن اجتماعات دانشگاه سجاد برگزار گردید.

در این مراسم در ابتدا رئیس همایش رویداد، دکتر ابراهیم رضایی نیک درباره اهمیت فرهنگ سازی در جامعه سخنرانی کردند و از زحمات کادر اجرایی رویداد قدردانی نمودند. در ادامه دبیر رویداد، دکتر محسن قاینی مطالبی درباره روند اجرایی رویداد و عملکرد تیم کارآمد رویداد سخنانی را ایراد کردند.

با توجه به موضوعیت رویداد جهت فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق دکتر علومی معاون محترم برنامه‌ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای خراسان سخنانی را ایراد فرمودند.

همچنین با توجه به کاهش شدید بارندگی، مهندس طاهری مشاور محترم مدیر عامل آب منطقه‌ای خراسان رضوی در مورد راهکارهای انجام شده و مشکلات موجود در این زمینه مطالبی را ایراد فرمودند.

پخش کلیپ حامیان قسمت دیگری از این مراسم بود. کلیپ‌های شرکت آب منطقه‌ای خراسان، شرکت آب و فاضلاب مشهد، شرکت برق منطقه‌ای خراسان، شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد، شرکت تولید نیروی برق سبز بینالود، شرکت صنایع سنجش انرژی بهینه سازان توس و شرکت نیان الکترونیک به عنوان حامیان اصلی این رویداد پخش گردید.

در ادامه مراسم از مهندس اسماعیلیان مدیر عامل محترم شرکت آب و فاضلاب مشهد و رییس محترم مجمع خانه هم افزایی انرژی و آب خراسان رضوی برای ایراد سخنانی درباره همگرایی، هم افزایی و به اشتراک گذاری چالش‌های احصاء شده و ارتباط آن‌ها با توانمندی‌های متولیان دعوت شد و ایشان سخنانی را ایراد فرمودند.

همچنین در ادامه مراسم دکتر لاله خرازیان عضو محترم هیات علمی دانشگاه الزهرا درباره همبستگی بین رشته‌های هنری و صنعتی مطالبی را ایراد فرمودند و در انتها آقای قدیر وقاری به عنوان نماینده هیات داوران برای قرائت بیانیه داوران مطالبی را فرمودند. و پس از آن از حامیان، هنرمندان آثار برگزیده و داوران تقدیر و تشکر شد. همچنین نمایش عروسکی با موضوعیت فرهنگ سازی مصرف برگزار گردید.

آقای دکتر نوری، مسئول روابط عمومی کنفرانس و دبیر اجرایی رویداد از کارشناسان دبیرخانه رویداد، مهندس سمیه مقدم زاده کاشانی کارشناس روابط عمومی دانشگاه و مهندس سمیرا شمس کارشناس دبیرخانه نشریه تخصصی امواج برتر تقدیر و تشکر نمودند.

در پایان مراسم شرکت کنندگان از نمایشگاه آثار برگزیده دیدن کردند.

همچنین نمایشگاه آثار برگزیده و منتخب این رویداد از تاریخ ۱۹ آذر لغایت ۳۰ آذر در دانشگاه سجاد دایر می‌باشد.

روابط عمومی