رفتن به محتوای اصلی

خبرها

گزارش تصویری مراسم بزرگداشت روز دانشجوبه مناسبت بزرگداشت روز دانشجو

معاونت دانشجویی و فرهنگی
-18
پنج‌شنبه، ۱۶ آذر ۰۲

به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو مراسمی در روز چهارشنبه مورخ ۱۵آذرماه از ساعت ۱۱:۴۰ در سالن اجتماعات دانشگاه به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی برگزار و از دانشجویان برگزیده و ممتاز فرهنگی و اجتماعی، آموزشی، علمی و ورزشی با اهداء لوح و هدایا تقدیر گردید.

در این مراسم ابتدا جناب آقای دکتر رضایی نیک رئیس محترم دانشگاه ضمن تبریک به دانشجویان گرامی به ارائه توضیحاتی در خصوص علت نامگذاری این روز با عنوان روز دانشجو پرداختند.

سپس جناب آقای دکتر عالمی معاون محترم دانشجویی و فرهنگی به فعالیت‌های این حوزه اشاره و شاخص‌های کسب امتیاز دانشجویان برگزیده در بخش فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را عنوان نمودند.

جناب آقای دکتر قاینی معاون محترم آموزشی نیز شاخص‌های کسب امتیاز دانشجویان ممتاز آموزشی و المپیادهای علمی را عنوان و به دستورالعمل اجرایی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقاطع بالاتر اشاره نمودند.

در طی مراسم توسط جناب آقای دکتر رضایی نیک رئیس محترم دانشگاه و با حضور معاونین محترم دانشجویی و فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و اداری و مدیران محترم گروه‌های آموزشی و ورزشی از دانشجویان برگزیده و ممتاز فرهنگی و اجتماعی، آموزشی، علمی و ورزشی با اهداء لوح و هدایا تقدیر گردید.

با استقبال بی‌نظیر دانشجویان از این مراسم، این روز به روزی به یاد ماندنی در دانشگاه تبدیل شد.

معاونت دانشجویی و فرهنگی