رفتن به محتوای اصلی

خبرها

پیام تبریک ریاست محترم دانشگاه به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید

روابط عمومی
-18
دوشنبه، ۳ مهر ۰۲

1

فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و شروع بیست و هشتمین سال فعالیت دانشگاه سجاد را به تمامی اعضای خانواده بزرگ دانشگاه به ویژه اساتید و کارمندان محترم و دانشجویان عزیز تبریک عرض می‌نمایم.
تقارن شروع سال تحصیلی با اعیاد ماه ربیع، فرصت مغتنمی برای بهره‌برداری از معنویات این ایام در راستای توسعه نشاط اجتماعی، تلاش و کسب موفقیت‌های بیشتر می‌باشد.
بر اساس سند چشم‌انداز و برنامه راهبردی دانشگاه، در سال قبل فعالیت‌های دانشگاه در مسیر تحول، توسعه و تاثیرگذاری بر جامعه متمرکز بود و با لطف خداوند و تلاش همه همکاران و دانشجویان عزیز موفقیت‌های قابل توجهی در ابعاد آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و زیرساختی دانشگاه کسب گردید که وظیفه خود می‌دانم از تلاش همه عزیزان قدردانی نمایم.
به عنوان نمونه‌ای از فعالیت‌های دانشگاه می‌توان به توسعه رشته‌های جدید، اجرای طرح‌های پژوهشی کاربردی تقاضامحور در سطح استانی و ملی، برگزاری کنگره‌ها و کنفرانس‌های بین‌المللی، مسابقات دانشجویی، درخشش دانشجویان در آزمون‌های کارشناسی ارشد و المپیادهای دانشجویی، اجرای پروژه‌های عمرانی توسعه دانشگاه در مجتمع ورزشی، تجهیز کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی برای سازمان‌ها و موسسات مختلف و برگزاری آزمون‌های کنکور سراسری اشاره نمود.
در سال ۱۴۰۱ برنامه راهبردی دانشگاه برای افق ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۶ تدوین گردید که توسعه کمی و کیفی آموزش، گسترش ارتباط با صنعت و جامعه، افزایش مهارت دانشجویان، تقویت فعالیت‌های فوق برنامه، افزایش سطح انگیزش و هم‌افزایی بین اعضای خانواده دانشگاه مورد تأکید قرار گرفته است.

در پایان ضمن تشکر مجدد از همراهی و همکاری صمیمانه اساتید و کارمندان محترم و دانشجویان عزیز، در سال تحصیلی جدید برای همه شما از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی، موفقیت، شادی و آرامش دارم.

دکتر ابراهیم رضایی‌نیک

رئیس دانشگاه سجاد

روابط عمومی