رفتن به محتوای اصلی

خبرها

پنجمین دوره مسابقات برنامه نویسی اکسپت

شنبه، ۲ آذر ۹۸

اکسپت۵

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی سجاد، در مسابقات اکسپت ۵ تیم on the way از دانشگاه صنعتی شریف توانست در پنجمین دوره از سری مسابقات اکسپت مقام نخست را کسب کند. در طی برگزاری این مسابقات دو تیم از دانشگاه صنعتی شریف هرکدام توانستند ۴ سوال را به عنوان اولین تیم حل کنند و همچنین دانشگاه امیرکبیر ۲ سوال و دانشگاه فردوسی مشهد ۱ سوال را توانستند به عنوان اولین تیم حل کنند.

در خلال برگزاری این مسابقات معاون محترم وزیر علوم جناب آقای دکتر توفیقی نیز از این مسابقه بازدید نمودند و دانشگاه صنعتی سجاد را الگوی موفق برای سایر موسسات خصوصی ذکر فرمودند.

قبل از شروع مراسم اختتامیه میزگردی با حضور نمایندگان شرکت‌های نیان الکترونیک، شرکت نرم افزاری آموت، شرکت نرم افزاری پارت، گروه نرم افزاری کافه بازار و شرکت گرین وب پیرامون چالش‌های تولید وصادرات نرم افزار بحث شد و هر کدام از بزرگواران نظرات خود را بیان کردند.

در مراسم اختتامیه این مسابقات در ابتدا دکتر ابراهیم رضایی نیک، معاونت پژوهشی دانشگاه صنعتی سجاد ضمن عرض خیر مقدم به دانشجویان شرکت کننده اظهار کرد: این مسابقه در جنبه‌های مختلف دانشجویی طراحی شده و هرساله سعی بر این شده که به بهترین‌نحو ممکن برگزار شود وی در ادامه سخنان خود از کمیته علمی مسابقات، کمیته اجرایی مسابقات، دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی سجاد و روابط عمومی دانشگاه قدردانی کرد. معاونت‌پژوهشی دانشگاه صنعتی سجاد، از حامیان مالی این رویداد از جمله شرکت نرم افزاری پارت، کافه بازار، شرکت نرم افزاری آموت، اسنپ و نیان الکترونیک تشکر کرد.

در ادامه مراسم اختتامیه کلیپی با مرور خاطرات ۴ دوره گذشته پخش شد و بعد از آن محمدرضا چشمه نور، مدیر روابط عمومی شرکت نرم افزاری آموت به ایراد سخن پرداخت و گفت: در شرکت آموت دنبال استعدادها و خلاقیت‌ها هستیم و صرفا دنبال جذب تجربه‌ها نیستیم.

در پایان مراسم اختتامیه برگزیدگان این مسابقه مشخص شدند که به ترتیب ذیل می‌باشد:

تیم on the way از دانشگاه صنعتی شریف حائز مقام قهرمانی شد و تیم دوم و سوم هردو از دانشگاه صنعتی امیر کبیر، تیم چهارم از دانشگاه صنعتی شریف و تیم پنجم که تیمی مشترک از دانشگاه شهید باهنر و خواجه نصیر بود حائز رتبه‌های برتر این مسابقات شدند در این میان جایزه‌ای نیز به تیم برتر دانشگاه‌های غیرانتفاعی اختصاص یافت که دانشگاه صنعتی سجاد این عنوان را کسب‌ نمود.