رفتن به محتوای اصلی

خبرها

فراخوان هفتمین سوگواره ملی آبروی آب

معاونت دانشجویی و فرهنگی
-18
چهارشنبه، ۲۷ تیر ۰۳

هفتمین سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی دانشجویان با عنوان «آبروی آب» با موضوع شخصیت، سجایا، کرامت و شخصیت حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) به میزبانی جهاد دانشگاهی واحد استان زنجان برگزار می‌شود. این سوگواره فرصتی است تا دانشجویان، تجربه‌های عاشورایی خود را در این زمینه با دیگران به اشتراک بگذارند.

این سوگواره در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود که شامل شعر، عکس، فیلم کوتاه ۱ تا ۴ دقیقه‌ای در قالب کلیپ، تیزر، انیمیشن، مستند و نمایش تئاتر در قالب پرده‌خوانی، نمایشنامه‌خوانی و تک‌گویی است و پس از بررسی آثار ارسالی توسط هیئت داوران از برگزیدان هر یک از بخش‌ها به نحو شایسته تجلیل خواهد شد.

دبیرخانه سوگواره دریافت آثار را از ۱۷ تیرماه همزمان با اول محرم‌الحرام آغاز کرده و این فرآیند تا ۱۵ شهریورماه سال جاری ادامه خواهد داشت؛ همچنین شماره ۰۲۴۳۳۰۳۵۳۰۱ برای پاسخگویی به سؤالات متقاضیان، در نظر گرفته شده و کانال اطلاع‌رسانی نیز به آدرس znuclop@ جهت کسب اطلاعات بیشتر در اختیار علاقه‌مندان است.

دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۱۱۶۰۰۲۳۳۵ آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند، سوگواره ملی آبروی آب کاری مشترک از جهاددانشگاهی استان، دانشگاه زنجان، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و تحقیقات، شهرداری زنجان، حسینیه اعظم زنجان، سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور و حوزه هنری استان زنجان و اداره تبلیغات اسلامی استان زنجان است.

برنامه‌های جانبی نیز در مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد که می‌توان به برپایی نمایشگاه آثار برگزیدگان، رونمایی از آثار ارسالی شرکت‌کنندگان در قالب کتاب، مرثیه‌خوانی و قرعه‌کشی سفر زیارتی کربلا اشاره کرد.

مراسم اختتامیه در ایام شهادت حضرت صدیقه کبری حضرت زهرا(س) در سالن اجتماعات حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.

1

معاونت دانشجویی و فرهنگی