رفتن به محتوای اصلی

اطلاعیه

شرایط اخذ وام شهریه

پنج‌شنبه، ۲ آبان ۹۸

دانشجویان متقاضی وام شهریه می‌توانند برای ثبت تقاضای وام شهریه از تاریخ ۹۸/۷/۱۵ لغایت ۹۸/۸/۳۰ در سامانه دانشجویی صندوق رفاه به شرح زیر اقدام به ثبت نام نمایند.

میزان وام شهریه برای دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی ۷،۵۰۰،۰۰۰ ریال و برای دانشجویان کارشناسی ارشد ۱۵،۰۰۰،۰۰۰ ریال و برای دانشجویان دکتری ۳۵،۰۰۰،۰۰۰ ریال خواهد بود.

پرداخت وام پس از ثبت در پرتال دانشجویی در سایت صندوق رفاه به ادرس www.swf.ir و تایید لیست متقاضیان از طرف دانشگاه از طریق بانک قرض الحسنه مهر ایران انجام خواهد پذیرفت .

توجه به نکات ذیل برای تقاضای وام ضروری است.

۱ – دانشجویانی که برای اولین بار تقاضای دریافت وام دارند لازم است جهت ثبت اطلاعات خود از بخش تشکیل پرونده استفاده نمایند. پس از ثبت تقاضای وام در پورتال دانشجویی، تصویر کارت ملی و کارت دانشجویی به همراه فرم تقاضای وام که از انتشارات دانشگاه دریافت نموده و به امور دانشجویی تحویل نمایند.

۲ – دانشجویانی که برای اولین بار تقاضای وام می‌نمایند می‌بایست ضمن مشخص نمودن آدرس و کد بانک قرض الحسنه مهر ایران در فرم مربوطه نسبت به اطلاع رسانی موارد فوق به امور دانشجویی اقدام نمایند.

۳- دانشجویانی که برای اولین بار تقاضای وام می‌نمایند می‌بایست به همراه ضامن معتبر به بانک مراجعه نمایند.

۴ – دانشجویانی که در سنوات گذشته وام دریافت نموده‌اند برای درخواست وام فقط نسبت به ثبت تقاضای خود در سامانه دانشجویی صندوق رفاه اقدام نمایند. این گروه از دانشجویان نیازی به مراجعه به بانک ندارند .

دانشجویان برای رفع هرگونه ابهام می‌توانند به امور دانشجویی مراجعه نمایند.

وام شهریه وام شهریه