رفتن به محتوای اصلی

خبرها

حضور رئیس دانشگاه سجاد در نشست صمیمی شهردار مشهد با روسای دانشگاه‌های استان

روابط عمومی
-18
دوشنبه، ۱۱ دی ۰۲

روز یکشنبه سوم دی ماه نشست صمیمی روسای دانشگاه‌های استان با شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر مشهد در محل شهرداری مشهد برگزار گردید. در این نشست که دکتر ابراهیم رضایی نیک رئیس دانشگاه سجاد نیز حضور داشت، در این نشست سخنانی در خصوص اهداف راهبردی دانشگاه مطرح نمود.

دکتر ابراهیم رضایی نیک در سخنان خود ضمن تشکر از برگزاری این نشست و رویکرد شهردار مشهد نسبت به علم و فناوری، به ظرفیت‌های دانشگاه‌ها، و همچنین اعتماد شهرداری مشهد به دانشگاه سجاد و همکاری‌های مناسب در زمینه‌های مختلف پژوهشی، فناوری، برگزاری رویدادها، درخواست توسعه همکاری‌های شهرداری و دانشگاه سجاد در زمینه تجاری سازی محصولات مشترک شهرداری و دانشگاه سجاد داشت.

همچنین با اشاره به قابلیت‌ها و موفقیت‌های دانشگاه سجاد در زمینه کیفیت آموزشی و موفقیت در المپیادها و ادامه تحصیل دانشجویان، ظرفیت‌های فناوری و پروژه‌های کاربردی انجام شده درخواست افزایش همکاری‌های مشترک دانشگاه و شهرداری در زمینه مسائل فرهنگی را مطرح نمودند.

اعضای محترم شورای شهر و مدیران محترم شهرداری مشهد در این نشست از همکاری خوب دانشگاه سجاد با شهرداری تشکر نمودند و تاکید بر توسعه همکاری‌ها و ایجاد دفتر شهرداری در دانشگاه‌ها به منظور تسهیل در ارتباطات طرفین را پیشنهاد دادند.

لازم به ذکر است مسئولین و روسای دانشگاه‌های فردوسی مشهد، آزاد اسلامی مشهد، پیام نور خراسان رضوی، علوم اسلامی رضوی، جامع علمی کاربردی و جهاد دانشگاهی نیز در این نشست حضور داشتند.

1

روابط عمومی