رفتن به محتوای اصلی

خبرها

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه سجاد در پی شهادت دانشجوی بسیجی

معاونت دانشجویی و فرهنگی
-18
سه‌شنبه، ۱۹ دی ۰۲

بسم الله الرحمن الرحیم

ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

ما برآن عهد که بستیم، برآنیم هنوز

شهادت بهترین و زیباترین مقصد است.

برای شهادت باید شهید بود و شهیدانه زیست.

شیرزنان این سرزمین باردیگر اثبات کردند همانند الگویشان صدیقه کبری سلام الله علیها تا پای جان در مقابل دشمنان دین و اسلام ایستاده و با افتخار جان خود را برای برپایی پرچم اسلام فدا می‌کنند.

آری سرخی پرچم جمهوری اسلامی ایران گلگون شده به خون چنین شیرزنان وغیور مردانیست.

بدین وسیله شهادت سرکار خانم فاطمه دهقانی دختر شهیده مریم قوچانی که همزمان با مراسم تشییع پیکر مادر گرامیشان به علت خونریزی مغزی ناشی از موج انفجار حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به شهادت رسیدند؛ خدمت خانواده محترم ایشان، خانواده مؤمن دانشگاه سجاد، دوستان و آشنایان این شهیده بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

خدا را شاکریم بابت این توفیق که شهیده بزرگوار از فعالان عرصه فرهنگی و جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه سجاد و از دانش آموختگان این دانشگاه بوده‌اند.

دشمنان و معاندان این مرز و بوم بدانند با این اقدامات در اراده و عزم این ملت نمی‌توانند خللی ایجاد کنند و این اقدامات مذبوحانه و بزدلانه و به شهادت رساندن کودکان و زنان، نشان دهنده شکست کامل آنان است.

بسیج دانشجویی دانشگاه سجاد زین پس مصمم‌تر و با صلابت افزون راه این شهیده بزرگوار را در پیش خواهند گرفت و برای مبارزه با دشمنان دین و اسلام تا آخرین قطره خون خود خواهند ایستاد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

معاونت دانشجویی و فرهنگی