رفتن به محتوای اصلی

خبرها

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه سجاد در پی اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی

معاونت دانشجویی و فرهنگی
-18
چهارشنبه، ۱۵ فروردین ۰۳

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه سجاد در پی اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه:

بسم الله قاصم الجبارین

وَالَذِینَ إِذَا أَصَابَهُمُ الْبَغْیُ هُمْ یَنْتَصِرُونَ ﴿۳۹﴾شورا
و آنان که هرگاه ستمی به آنان رسد [تسلیم ستم و ستمکار نمی‌شوند، بلکه از دشمن به حکم حق و برابر با قوانین اسلام] انتقام می‌گیرند؛

شهادت و مجاهدت در راه خدا، هدفی والا و لایق ستایش و قیمتی‌ست که همواره در طول تاریخ در مبارزه بین جبهه حق و باطل، برای بقای امنیت و اسلام، پرداخت شده است. چنان که خداوند سبحان فرموده است: پس هیچ‌گاه گمان نکنید آنان که در راه خدا (به ناحق) کشته شده‌اند، مرده‌اند! بلکه آنان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی میخورند. و اما ظلم، که علی الخصوص در جوامع اسلامی، بنا بر دین و آئین ما، اسلام عزیز، هیچ گاه پذیرفته نیست بلکه به شدت محکوم می‌شود.

در پی حملات پیاپی رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت مظلومانه و پولادین مردم غزه و مجاهدان راه خدا و جبهه مقاومت، اسرائیل همواره شمشیر کُند خود را آزمود و ناکام ماند! و به سبب این ناکامی، در روز گذشته ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه مورد حمله موشکی هواپیماهای رژیم صهیونیستی قرار گرفت.
بر اثر این جنایت، سرداران محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان به فیض شهادت نائل آمدند.

اسرائیل شر مطلق است! و از این رو، هرکس در برابر آن بایستد خیر مطلق است!
مسئله فلسطین عینا مسئله‌ای برحق و مبارزه با ظلم و استکبار است و جنایات بی‌رحمانه رژیم غاصب تنها فلسطین و غزه را هدف ندارد، بلکه هرانسان آزادی خواه و حق طلبی را شامل می‌شود!

جمهوری اسلامی ایران و بدنبال آن بسیج دانشجویی دانشگاه سجاد، این جنایت عظیم را به شدت محکوم می‌کند. و در تاکید کلام بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران که فرمود: «بکشید مارا، ملت ما بیدارتر می‌شود»، ملت شریف و استکبار ستیز ایران اسلامی تا آخرین قطره خون خود در دفاع از حق مظلوم و مبارزه با ظالم خواهد ایستاد و رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی بداند که قطعا پاسخ کوبنده و سختی را دریافت خواهد کرد.

والسلام علیکم و رحمته الله و برکاته

بسیج دانشجویی حوزه امام سجاد(ع) دانشگاه سجاد

1

معاونت دانشجویی و فرهنگی