رفتن به محتوای اصلی

خبرها

برگزاری مراسم نکوداشت استاد دکتر علی حائریان اردکانی

روابط عمومی
-18
یکشنبه، ۷ اسفند ۰۱

به مناسبت روز مهندس، روابط عمومی دانشگاه مراسمی در تاریخ ۶ اسفند در سالن اجتماعات برگزار کرد. در این مراسم از فارغ التحصیلان موفق دانشگاه جناب اقای مهندس سجاد احمدنیا (دانشجوی دکتری برق دانشگاه فردوسی) و جناب اقای مهندس ثناگر (دانشجوی دکتری عمران دانشگاه فردوسی) دعوت به عمل آمد. این عزیزان در مقطع کارشناسی دانشجوی دانشگاه سجاد بودند. مهندس احمدنیا و مهندس ثناگر در این مراسم در مورد رزومه خود و موفقیت‌هایی که کسب کردند سخنرانی نمودند. در ادامه این مراسم قرعه کشی ۲ مسابقه مهندس شو به مناسبت روز مهندس و مسابقه آیینه شو به مناسب اعیاد شعبانیه برگزار گردید و به قید قرعه به ۱۰ نفر جوایزی اعطا گردید.

در ادامه، مراسم نکوداشت استاد دکتر علی حائریان اردکانی برگزار شد که در این مراسم آقای دکتر خلیل مافی نژاد رئیس هیات امنا و عضو هیات موسس، آقای دکتر ابراهیم رضایی نیک رئیس دانشگاه، آقای دکتر سیدهاشم اورعی عضو هیات موسس و هیات امنا، آقای دکتر محسن کهرم به نمایندگی از دوستان آقای دکتر حائریان، آقای دکتر محسن قاینی به نمایندگی از اعضای هیات علمی دانشگاه و خانم مهندس ذاکری به نمایندگی همکاران دانشگاه از خاطرات مشترکشان با استاد دکتر علی حائریان سخنانی بیان نمودند و از اخلاق و کردار ایشان قدردانی و تشکر کردند.

در این مراسم برای قدرانی از دکتر حائریان کلیپ‌هایی از زندگی و خاطرات ایشان توسط تیم روابط عمومی دانشگاه آماده و به نمایش گذاشته شد و در انتهای مراسم لوح تقدیر توسط رئیس هیات امنا دانشگاه تقدیم گردید در انتها به یادگار نهالی در دانشگاه توسط استاد دکتر حائریان کاشته شد.

در برگزاری این مراسم قسمت‌های مختلف دانشگاه از جمله حوزه ریاست، معاونت اداری مالی، معاونت دانشجویی و ... همکاری تنگاتنگی با روابط عمومی دانشگاه داشتند.
در انتها لازم می‌دانم از زحمات خانم مهندس سمیه مقدم‌زاده کاشانی (کارشناس روابط عمومی)، خانم مهندس ملیحه ذاکری (سرپرست دفتر ریاست) و تیم دانشجویی روابط عمومی که به صورت اختصاصی برای برگزاری این مراسم زحمات زیادی کشیدند تشکر کنم. برای برگزاری این مراسم آقایان طاها محدثی، سجاد پیله ور، سجاد مصدقی، محمد علی کهنسال، عماد حسینی، امیرعلی مشیریان، حمید جعفری و خانم‌ها زینب سادات سیدی، مهشید عمیدیان‌نژاد، فاطمه نجاتی، فاطمه رضوانی، فاطمه خطیب، فاطمه علیایی راد، محدثه محمودزاده، سحر سروری، نیکتا دامغانی و نیوشا عضدی با واحد روابط عمومی دانشگاه همکاری نمودند.

امین نوری
مدیر روابط عمومی

روابط عمومی