رفتن به محتوای اصلی

خبرها

آغاز به کار ششمین همایش ملی فناوری‌های نوین انرژی به میزبانی دانشگاه سجاد

روابط عمومی
-18
دوشنبه، ۱۱ دی ۰۲

همایش فناوری‌های نوین انرژی با هدف بررسی آخرین تحولات در حوزه‌های فناوری انرژی‌های تجدیدپذیر و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های قانونی، فرهنگ‌سازی و افزایش مشارکت‌های مردمی در توسعه و چالش‌های آن، در اواخر سال ۹۰ با تشکیل دبیرخانه دائمی و با همکاری استانداری خراسان رضوی، شرکت برق منطقه‌ای خراسان و نمایشگاه بین‌المللی مشهد کلید خورد و از سال ۹۳ برگزاری این همایش به انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران- شاخه خراسان محول گردید که تا کنون پنج دوره از این همایش دوسالانه با موفقیت برگزار گردیده و ششمین دوره آن قرار است با همکاری هلدینگ نیان‌الکترونیک و دانشگاه سجاد در این دانشگاه برگزار شود.
ششمین همایش فناوری‌های نوین انرژی که به میزبانی دانشگاه سجاد از فردا با کارگاه‌های آموزشی آغاز خواهد شد تا پنج‌شنبه ۱۴ دی ماه ادامه خواهد داشت. جهت اطلاع از برنامه‌های همایش فایل زیر را دانلود نمایید.
برنامه‌های ششمین همایش ملی فناوری‌های نوین انرژی

از روز سه‌شنبه ۱۲ دی ماه کارگاه‌های آموزشی این همایش آغاز خواهد شد جهت ثبت نام در همایش‌های کاربردی این همایش می‌توانید از طریق وب‌سایت https://ncmet2024.sadjad.ac.ir/fa یا مراجعه حضوری به طبقه همکف ساختمان ۲ اقدام نمایید. در صورتیکه در همایش ثبت نام نموده‌اید مجاز به شرکت در همه کارگاه‌ها به صورت رایگان خواهید بود و نیاز به ثبت نام مجزا نخواهید داشت.

برای دانشجویان دانشگاه سجاد با تخفیف ویژه مبلغ ۱۰۰ هزار تومان برای ثبت نام و شرکت در هر کارگاه در نظر گرفته شده است. لیست کارگاه‌های این همایش در تصویر زیر آورده شده است.

2

روابط عمومی