رفتن به محتوای اصلی
Events

Events

دومین همایش آشنایی با کارآموزی و اهمیت آن در آینده شغلی

دومین همایش آشنایی با کارآموزی و اهمیت آن در آینده شغلی

قطعا در شرایط فعلی کشور، اشتغال یکی از دغدغه‌های اصلی شما عزیزان می‌باشد. برای افزایش احتمال اشتغال لازم است دانشجویان عزیز در کنار مطالعه دروس نظری و عملی از فرصتهای موجود در دوران تحصیل در راستای آشنایی و ارتباط با محیط‌های صنعتی و کاری و افزایش مهارت استفاده نمایند.

یکی از فرصتهای مهم در این زمینه درس «کارآموزی» می‌باشد که می‌تواند حتی بستر ورود به بازار کار آینده دانشجویان باشد. بر این اساس معاونت پژوهشی و آموزشی، دانشکده‌ها و به ویژه دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه توجه ویژه‌‌ای به برگزاری مطلوب دوره کارآموزی دارد.

باتوجه به نتایج ارزیابی دوره‌های قبلی کارآموزی، به دلایل زیر توصیه اکید می‌شود که این درس را در صورت داشتن سایر شرایط پیش نیازی در دوره تابستان انتخاب نمایید:

  1. آمادگی بیشتر صنایع برای پذیرش کاراموزی در تابستان هم از جهت ظرفیت و هم از نظر آموزش‌های مربوطه
  2. حضور پیوسته دانشجویان در محل‌های کارآموزی که قطعا به بهره وری دوره کمک شایانی خواهد کرد.
  3. وجود تفاهم نامه‌های مختلف دانشگاه با محیط‌های مختلف صنعتی و کاری برای پذیرش کاراموزی دانشجویان دانشگاه در تابستان
  4. عدم ارائه سایر دروس اصلی و تخصصی در تابستان


در راستای آشنایی بیشتر دانشجویان با فرصت‌های مناسب در انتخاب محل‌های کار آموزی، دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه همایشی با حضور مدیران ارشد واحدهای صنعتی و خدماتی و اساتید دانشگاه در روز شنبه ۲۵ خرداد ماه۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۴:۰۰ در آمفی تئاتر دانشگاه برگزار می‌کند.

حضور تمامی دانشجویانی که در ترم تابستان قصد انتخاب واحد کار آموزی را دارند در این جلسه الزامی می‌باشد. همچنین به سایر دانشجویان نیز توصیه می‌گردد حتما در این همایش مفید شرکت نمایند.

زمان‌بندی همایش

برنامه زمان‌بندی

زمان: ۲۵ خرداد ۹۸
مکان: آمفی‌تئاتر دانشگاه صنعتی سجاد
ساعت شروع رویداد: ۱۱:۳۰
ساعت پایان رویداد: ۱۴:۰۰

حضور دانشجویانی که ترم تابستان واحد کارآموزی را اخذ می‌کنند الزامی است. سایر دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد نیز در صورت علاقه می‌توانند در این رویداد حضور داشته باشند.