رفتن به محتوای اصلی

خبرها

گزارش برگزاری از عملکرد مجموعه سمینارهای پژوهشی در مهندسی پزشکی

روابط عمومی
-18
پنج‌شنبه، ۳۰ فروردین ۰۳

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دانشکده برق و مهندسی پزشکی، مجموعه سمینارهای پژوهشی در مهندسی پزشکی در تاریخ‌های ۲۸ و ۲۹ فروردین با حضور اساتید خبره و دانشجویان علاقه مند به این مبحث در سالن اجتماعات دانشگاه برگزار گردید.

سمینار پیاده سازی ابزارهای پزشکی بر روی تراشه برای کاربردهای پوشیدنی و کاشتنی با ارائه کاربردی دکتر نسیم روان شاد، سمینار پردازش سیگنال‌های دیجیتال در کاربردهای پزشکی با ارائه کاربردی و پژوهشی دکتر غزاله سربیشه‌ای و سمینار کاربرد امواج الکترومغناطیسی در مهندسی پزشکی و پزشکی بازساختی با ارائه کاربردی دکتر مرتضی کفایی رضوی در روز سه شنبه مورخ ۲۸ فرودین ۱۴۰۳ برگزار گردید.

همچنین سمینار استفاده از هوش مصنوعی در تشخیص و درمان بیماری‌ها با ارائه کاربردی و پژوهشی دکتر امین نوری، سمینار روش‌های اندازه گیری امپدانس بافت با ارائه کاربردی دکتر حمیدرضا رضایی ده سرخ و سمینار آشنایی با کاربردهای مهندسی مکانیک در مهندسی پزشکی با ارائه کاربردی و پژوهشی دکتر علیرضا زمانی آقائی در روز چهار شنبه مورخ ۲۹ فرودین ۱۴۰۳ برگزار گردید.

دانشجویان و اساتید علاقه مند به موضوعات پزشکی و مهندسی پزشکی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این سمینارها شرکت کردند و با مسایل روز دنیا آشنا گردیدند.

روابط عمومی