معاون اداری و مالی: مهندس نوید ایزدخواستی
معاونت اداری و مالی مسوول نظارت بر اجرای کلیه امور حقوقی دانشگاه، قراردادهای امور ساختمانی و تاسیساتی - خدماتی، رسیدگی به هدفهای اجرایی دانشگاه، پیشبینی بودجه و برآورد نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه است. همچنین این معاونت در زمینه برقراری نظام امور اداری و اجرای دقیق مقررات و ضوابط اداری و مالی فعالیت میکند تا راه برای تحقق اهداف آموزش عالی هموار گردد.
وظایف و اختیارات معاونت اداری و مالی:
- برنامهریزی، اداره و هدایت امور اداری و مالی، تهیه و اجرای عملیات عمرانی در چهارچوب طرح جامع برای تامین و نگهداری فضای کالبدی متناسب با برنامه توسعه آموزش عالی.
- پیشنهاد بودجه عمرانی و نظارت بر اجرای کلیه مقررات استخدامی، مالی، معاملاتی و عمرانی.
- انجام امور مالی دانشگاه و نظارت بر رعایت مقررات مالی.
- اداره امور استخدامی بر طبق مقررات آئیننامههای موجود.
- تهیه و اجرای طرحهای رفاهی اعضای هیاتعلمی و کارکنان با توجه به امکانات اجرایی دانشگاه.
- تهیه و تدارک تمامی نیازمندیهای دانشگاه طبق مقررات.
- انجام کلیهی امور حقوقی دانشگاه و استفاده از نظرات متخصصین در موارد لزوم.
- حصول اطمینان از حسن اجرای وظایف واحدهای تابعه.
- ایجاد هماهنگی بین فعالیتهای واحد تابعه.
معاونت اداری و مالی شامل واحدهای تابعه زیر میباشد:
- امور اداری و پشتیبانی
- امور مالی
- کارگزینی
- دبیرخانه
- امور عمرانی
امور اداری و پشتیبانی
امور اداری و پشتیبانی مسئولیت نظارت براجرای کلیه امور دبیرخانه، تدارکات و خدمات را بر عهده دارد.
وظایف و اختیارات:
- پیشبینی، تهیه و توزیع مایحتاج واحدهای مختلف دانشگاه، طبق برنامه تعیین شده و مقررات.
- برنامهریزی در جهت نگهبانی از ساختمانها و تاسیسات و محوطههای دانشگاه و واحدهای مربوط به دانشگاه.
- سرپرستی خدمتگزاران و تعیین محل خدمت آنها.
- تعیین و تفسیر خطمشی تعیین شده در زمینههای تدارکاتی.
- انجام امور مربوط به فضای سبز دانشگاه.
امور مالی
مسئولیت انجام کلیه امور مالی و نظارت بر عملیات مالی کلیه واحدهای دانشگاه را بر عهده دارد.
وظایف و اختیارات امور مالی:
- کلیه عملیات مربوط به تجزیه و تحلیل، ثبت، طبقه بندی، گزارشدهی و تفسیر فعالیتهای مالی دانشگاه.
- وصول درآمدهای دانشگاه و تنظیم حسابهای دریافتی و پرداختی دانشگاه.
- انجام کلیه امور مالی دانشگاه براساس قوانین و ضوابط مالی دانشگاه.
- ایجاد هماهنگی بین فعالیتهای واحدهای تابعه.
کار گزینی
انجام امور کارکنان، پذیرش نیروی انسانی مورد نیاز و ارائه خدمات رفاهی به کارکنان در حوزه فعالیت مدیریت کارگزینی و رفاه قرار میگیرد که میتواند نقش موثری در کارآیی و انگیزه کارکنان نسبت به انجام کار مطلوب داشته باشد.
وظایف و اختیارات کارگزینی:
- اعمال و اجرای قوانین و آییننامههای استخدامی کارکنان و اعضای هیاتعلمی.
- بررسی آئیننامهها و مقررات استخدامی.
- تهیه طرحهای مربوط به رفاه عمومی کارکنان دانشگاه و نظارت بر حسن اجرای طرحهای مصوب.
- نگهداری پروندههای کارگزینی.
- جمعآوری اطلاعات فردی کارکنان و تهیه آمار کارکنان دانشگاه.
- ارائه هر گونه نظر اصلاحی در زمینه امور کارگزینی و رفاهی کارکنان به مقامات ذیربط.
دبیرخانه
دبیرخانه اداره امور دفتری دانشگاه را براساس روشهای تدوین شده و معین عهدهدار گردیده و گردش مکاتبات و مراسلات اداری را انجام میدهد و مراقبت و نظارت بر حسن جریان گردش نامههای وارده و صادره را در داخل و خارج دانشگاه تقبل مینماید.
وظایف و اختیارات دبیرخانه:
- نظارت بر دریافت و ثبت نامههای وارده از واحدهای دانشگاهی یا دفاتر سازمان مرکزی، موسسات دولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی و یا ارسال نامه برای آنان.
- نظارت بر تفکیک و توزیع نامهها، دستورالعملها، بخشنامهها، دستورات کتبی اداری و دعوتنامهها اعم از صادره و وارده.
- انجام امور بایگانی اسناد و بایگانی برای حفظ سوابق و نظارت بر انجام امور نامهرسانی.
- ارسال نامهها، بستههای پستی، فکسها و اخذ قبوض مربوط
امور عمرانی
امور عمرانی فعالیتهای مربوط به توسعه فضاهای آموزشی اداری و خدماتی و همچنین برنامهریزی مدیریت سیستمهای بهرهبرداری و نگهداری امکانات عمرانی دانشگاه را بر عهده دارد.
وظایف و اختیارات امور عمرانی:
- تکمیل تجهیز و توسعهی پروژههای ساختمانی و تاسیساتی دانشگاه.
- ارزشیابی و بازرسی عملیات اجرایی و نظارت بر اجرای پروژهها و فعالیتهای عمرانی دانشگاه و ارائه راهحلهای لازم جهت پیشبرد و تسریع امور.
- پیگیری مراحل تهیه پلانهای اجرایی توسط مهندسان مشاور تا مرحله تصویب پلانها و آمادگی اجرای پروژهها.
- عقد قرارداد با مهندسان مشاور، پیمانکاران و شرکتهای مختلف تاسیساتی براساس ضوابط قانونی مربوط.
- نظارت بر حسن اجرای طرحهای عمرانی دانشگاه.
- رسیدگی به صورت وضعیت پیمانکاران، مشاوران و سایر موارد مالی طرحهای عمرانی.
- برنامهریزی و تامین لوازم و مصالح مورد نیاز طرحهای عمرانی.
- نظارت بر تعمیرات اساسی و نگهداری ساختمان دانشگاه.
- پیشنهاد بودجه عمرانی دانشگاه.
- کنترل و تصویب نقشههای طرحهای عمرانی.
اطلاعيه بسيار مهم امور مالی
دانشجويان محترم توجه فرمايند شماره حساب جديد دانشگاه در بانك ملت ده دی از تاريخ ۹۲/۲/۱۰ شماره پس انداز ۴۶۱۰۱۰۱۰/۶۷ میباشد. با توجه به تغيير شماره حساب، شناسه واريز قبلی دانشجويان فاقد اعتبار بوده لذا خواهشمند است حتماً جهت اطلاع از شناسه واريز جديد به پروفايل دانشجويی خود مراجعه نماييد.
باتشكر - امورمالی
شماره حساب دانشگاه جهت واريز شهريه ۴۶۱۰۱۰۱۰/۶۷ قابل پرداخت دركليه شعب بانك ملت
فرشید زیبدی
تلفن: ۳۶۰۲۹۰۰۰ داخلی ۱۱۶
محبوبه فاطمیفر
تلفن: ۳۶۰۲۹۰۰۰ داخلی ۱۱۸
مهندس اعظم فتحآبادی
تلفن: ۳۶۰۲۹۰۰۰ داخلی ۱۰۱
مصطفی قدیمی نادی
تلفن: ۳۶۰۲۹۰۰۰ داخلی ۱۱۹
نفیسه شیرازی
تلفن: ۳۶۰۲۹۰۰۰ داخلی ۱۱۷
مهندس الهام مقدم
تلفن: ۳۶۰۲۹۰۰۰ داخلی ۱۰۹