رفتن به محتوای اصلی

خبرها

حمایت ملی و جهانی از مسابقه و رویداد SPACE

روابط عمومی
-18
دوشنبه، ۲۳ مهر ۰۳

مسابقات جهانی برنامه نویسی دانشجویی یکی از بزرگترین و معتبرترین رقابت‌های برنامه نویسی در سطح جهان است. دانشگاه صنعتی شریف به عنوان نماینده این رقابت‌ها، مسابقات منطقه‌ای را در غرب آسیا برگزار می‌کند و بعد از انجام مذاکرات، نهایتاً مسابقه برنامه نویسی SPACE دانشگاه سجاد به عنوان زیرمجموعه در سایت اصلی مسابقات جهانی نمایه شد.

در همین راستا، موفق شدیم نظر مساعد معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری را برای حمایت از مسابقه SPACE جلب کنیم و در پی آن، ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان دیجیتال نیز به عنوان حامی، در کنار دانشگاه سجاد قرار گرفت.

علاوه بر آن، یک سهمیه از اولین مسابقه ملی رایان (که توسط دانشگاه صنعتی شریف در حوزه هوش مصنوعی برگزار می‌گردد) به عنوان هدیه برای برترین تیم غیرتهرانی از مسابقه SPACE تعلق گرفت.

رویداد SPACE در روزهای ۱۷ و ۱۸ آبان‌ماه جاری و به همت دانشکده مهندسی کامپیوتر با همکاری انجمن علمی کامپیوتر دانشگاه سجاد برگزار می‌گردد. این رویداد علاوه بر اینکه شامل دو مسابقه اصلی و جانبی است، شامل برنامه‌هایی نظیر سمینار و میزگرد تخصصی در موضوع ارتباط نزدیک دنیای صنعت و برنامه نویسی است.

1

روابط عمومی