رفتن به محتوای اصلی

خبرها

جلسه مشترک کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی خراسان رضوی و سومین رویداد انرژی

روابط عمومی
-18
پنج‌شنبه، ۵ مهر ۰۳

جلسه مشترک اعضای کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی خراسان رضوی با کمیته اجرایی سومین رویداد انرژی با رویکرد «ایده‌پردازی و فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف برق و توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر» در تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۰۳در محل اتاق بازرگانی برگزار شد.

در این جلسه که با حضور سرکار خانم دکتر یوسفی عارفی، رئیس کمیسیون انرژی، و اعضای کمیسیون، همچنین نمایندگان دانشگاه سجاد و ماهنامه امواج برتر برگزار شد، درباره نقش و اهمیت مدیریت مصرف انرژی و چالش‌های پیش‌رو در این حوزه بحث و گفت‌وگو صورت گرفت.

در این جلسه، دکتر قاینی، دبیر سومین رویداد انرژی، گزارشی از روند اجرایی و برنامه‌های پیش‌رو ارائه داد و به اهمیت فرهنگ‌سازی در مدیریت مصرف انرژی به‌ویژه در بخش‌های صنعتی و تولیدی پرداخت. وی همچنین به ضرورت مشارکت فعالانه صنایع در این رویداد و همکاری با بخش دولتی برای دستیابی به راه‌حل‌های پایدار در حوزه انرژی اشاره نمود.

گفتنی است سومین رویداد انرژی با همکاری دانشگاه سجاد و ماهنامه امواج برتر در حال برگزاری است و مهلت ارسال آثار به دبیرخانه رویداد تا پانزدهم مهرماه ۱۴۰۳ می‌باشد. علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار خود به سامانه رویداد به نشانی https://energyevent2024.sadjad.ac.ir/fa مراجعه نمایند.

روابط عمومی