رفتن به محتوای اصلی

خبرها

نکات مهم در خصوص انتخاب واحد نیمسال دوم ۱۴۰۳-۱۴۰۲

معاونت آموزشی
-18
یکشنبه، ۲۲ بهمن ۰۲

قابل توجه دانشجویان گرامی:

۱- با توجه به شروع انتخاب واحد نیمسال دوم از چهارشنبه ۱۱ بهمن (طبق زمانبندی اعلام شده)، دانشجویان برنامه ریزی لازم را برای ایجاد اعتبار شهریه (طبق اطلاعیه امور شهریه) و انجام به موقع انتخاب واحد خود داشته باشید.

۲- تمامی مراحل انجام انتخاب واحد به صورت الکترونیکی است. در صورت پر شدن تمامی گروه‌های یک درس از طریق رزرو اعلام نیاز خود را ثبت نمایید تا دانشکده‌ها بر اساس آن برنامه ریزی لازم را داشته باشند. لذا از مراجعه حضوری به دانشکده‌ها خودداری نمایید.

۳- در صورتی که نمرات تعدادی از دروس نیمسال اول هنوز ثبت یا نهایی نشده است بر اساس ارزیابی خود انتخاب واحد را انجام دهید. انتخاب واحد تا روز یکشنبه ۲۳ بهمن قابل ویرایش خواهد بود. همچنین در صورت نیاز می‌توانید تغییرات احتمالی را در بازه حذف و اضافه الکترونیکی (شروع از هفته دوم) اعمال نمایید.

۴- جلسه توجیهی آیین نامه آموزشی جدید (ویژه دانشجویان کارشناسی و کاردانی ورودی ۱۴۰۲) و همچنین توضیحات لازم در خصوص مراحل انتخاب واحد در روز شنبه ۱۴ بهمن ماه ساعت ۱۰ در سالن اجتماعات دانشگاه با حضور معاون آموزشی دانشگاه و دیگر مدیران دانشگاه برگزار خواهد شد.

۵- دانشجویان ورودی ۱۴۰۲ که برای اولین بار اقدام به انتخاب واحد می‌کنند، برای انتخاب واحد می‌توانند از فایل راهنمای زیر استفاده کنند.

راهنمای انتخاب واحد

معاونت آموزشی