رفتن به محتوای اصلی

خبرها

آیین پایانی و برپایی نمایشگاه آثار «دومین رویداد هنری فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف آب و انرژی»

روابط عمومی
-18
دوشنبه، ۱۳ آذر ۰۲

فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف بهینه آب و انرژی یکی از مباحث ضروری در جامعه می‌باشد. علاوه بر این باتوجه به ظرفیت‌های اجتماعی و معنوی کشور، نیاز به فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف بهینه آب و انرژی یک ضرورت انکارناپذیر است. در این راستا، دانشگاه سجاد و نشریه امواج برتر با همکاری و همراهی سازمان‌ها، شرکت‌ها و دانشگاه‌ها مفتخر است دومین رویداد هنری فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف آب و انرژی را برگزار نمایند.

هدف از برگزاری این رویداد هنری، ایجاد آگاهی و توجه در قشرهای مختلف جامعه نسبت به منابع گران‌بهای آب و انرژی و نگریستن به موضوع تولید و مصرف آن از زاویهٔ نگاهی هنرمندانه و هوشمندانه است.

این رویداد با استقبال هنرمندان کشور روبرو بوده است. آثار ارسالی از استان‌های مختلف شامل، خراسان رضوی، تهران، کرمانشاه، گیلان، اصفهان، خوزستان، فارس، آذربایجان شرقی، مرکزی، کردستان، قم، زنجان، همدان، خراسان شمالی، چهارمحال بختیاری، کرمان، مازندران، البرز و خراسان جنوبی بوده است. همچنین، هنرمندان در سه رده سنی گروه کودک و نوجوان (کمتر از ۱۳ سال)، گروه جوان (۱۳ تا ۱۸ سال) و گروه آزاد (بالاتر از ۱۸ سال) آثار خود را به دبیرخانه رویداد ارسال کردند که در این بین هنرمند ۳ تا ۶۰ ساله شرکت نموده‌اند.

ضمن ارج نهادن به نگاه دغدغه‌مند برگزارکنندگان رویداد و تقدیر از هنرمندان شرکت‌کننده در ۴ بخش مسابقه عکاسی، کاریکاتور، نقاشی و گرافیک کامپیوتری و پویانمایی، آثار ارسالی را در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ مورد ارزیابی و داوری قرار دادند.
از میان ۲۹۴ اثر ارسالی به دبیرخانه رویداد، با توجه به نگاه خلاقانه هنرمندان از استفاده بصری و نوآوری در آثار و ارتباط سریع با مخاطب و آشنایی هنرمند با موضوعات روز در مورد فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف آب و انرژی، در مرحله اول داوری با بررسی اولیه داوران تعداد ۹۴ اثر در چهار بخش انتخاب شدند.

آیین پایانی این رویداد در روز یکشنبه مورخ ۱۹ آذر ۱۴۰۲ از ساعت ۸ تا ۱۲ در دانشگاه سجاد برگزار می‌گردد. همچنین همزمان با آن نمایشگاه منتخب آثار هنری از تاریخ ۱۹ تا ۲۳ آذر ساعت ۹ تا ۱۴ در دانشگاه سجاد دایر می‌باشد.

از کلیه اساتید محترم و دانشجویان گرامی برای شرکت در مراسم و بازدید از نمایشگاه دعوت می‌گردد.

1

روابط عمومی