رفتن به محتوای اصلی

خبرها

پیام رییس دانشگاه به مناسبت شروع سال تحصیلی

چهارشنبه، ۳ مهر ۹۸

دکتر حایریان

دکتر علی حائریان اردکانی

سالی دیگر آغاز شد و دوباره جوانانی پر­شور و مشتاق کسب دانش پا به دانشگاه گذاشتند. دانشگاه مکانی برای علم‌‌‌‌‌‌­اندوزی، پژوهش و پژوهش­گری است. دانشگاه جایی برای شکوفا شدن استعدادها و تکامل انسان‌هاست.
باعث افتخار من است كه در بیست­ وچهارمین سال تأسيس، دانشگاه صنعتی سجاد را معرفی و نقش برجسته و تأثيرگذار آن در تربيت مهندسان كارآمد برای توسعه صنعت را به اجمال تشريح نمايم. دانشگاه صنعتی سجاد يكی از پيشگامان عرصه فعاليت بخش غيردولتی در آموزش عالی ايران است كه با تلاش خستگی‌ناپذير اعضای هيات‌علمی برجسته و منتخب و كاركنان متخصص و علاقمند در راستای تحقق اهداف استراتژيك موسسان و هيأت امنا گام برداشته و با ايجاد محيطی سالم و مطلوب امكان پرورش استعدادها و استفاده از توان و خلاقيت نسل جوان در جهت كسب علم و آشنايی با نيازهای صنعت را فراهم ساخته است.
موجب سربلندی است كه بيشتر دانش­ آموختگان اين دانشگاه در زمينه­ های تخصصی خود مشغول به كار شده­اند. قبولی درصد بسيار بالای دانش‌ آموخته‌ گان اين دانشگاه در مقاطع تحصيلی بالاتر و پذيرش بسياری از آنان در دانشگاه­های معتبر خارج از كشور بيانگر موفقيت مديريت و همكاران در ارائه آموزش طبق استانداردهای ملی و بين ­المللی است. باعث خوشوقتی است كه اكنون دوره­های تحصيلات تكميلی دانشگاه نيز به سرعت رو به گسترش است و به خواست خدا در آينده­ای نه چندان دور به يكی از مراكز پيشرو در اين حوزه تبديل خواهد شد.